سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

Untitled 4

درباره اتم !

در روزگاری زیست می‌کنیم که حرکت‌کردن به سمت سبک زندگی سالم، یک امتیاز ویژه در کارنامه عمرمان به‌ حساب می‌آید. داغ‌بودن بازار گیاه‌خواری در میان کارشناسان تغذیه، رونق ورزش صبحگاهی در پارک‌های سوت‌وکور این شهر و سبز‌شدن ایستگاه‌های کتاب‌خوانی در فضای مجازی هم گواه ما بر این مدعاست.
در این میان، درخشیدن در فعالیت‌های ورزشی را باید گل سرسبد این امور دانست. فعالیتی که شور و انگیزه زیستن را در میان آواری از غم، اندوه و مصیبت در دلمان زنده نگاه می‌دارد. کمی جلوتر که بیاییم، می‌بینیم ورزش پای خود را از گلیمش درازتر کرده و قدم در دنیای مد هم نهاده است!

این تلاقی تحسین‌برانگیز را می‌توان جرقه آغاز به فعالیت برند اتم دانست. برندی که با تکیه بر ذرات کوچک اتم، مسیر صعب‌العبور ورزشی را به شاهراهی هموار و لذت‌بخش برای افراد تبدیل می‌کند. شاید از شکوه و زیبایی بنای اتمیوم در بلژیک چیزی به گوشتان خورده باشد؛ اتمی‌ها با الهام از معماری بی‌نظیر این بنا، اقدام به خلق برندی بی‌همتا کردند. برندی که با شعار “پرانرژی مثل اتم” تجربه‌ای دیگر از ورزش را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

برند اتمیوم با نام انحصاری اتم چگونه بوجود آمد؟

یکی از دغدغه های مهم هر برند انتخاب نام و فلسفه ی وجودی آن است. شاید باید برگی از درخت بر روی زمین بیفتد، تا اتفاقی شگفت انگیز رخ دهد. محمدرضا غفاری (بنیانگذار برند اتم) پس از چندین سال تحقیق و بررسی پیرامون حوزه پوشاک وزشی در ایران متوجه ضعف بزرگ تولیدات داخلی و هجوم برندهای خارجی به صورت اورجینال و کپی به بازاربود. ایشان شاهد پراخت قیمت های گزافی بود که به هیچ وجه با ارزش کالاهای خریداری شده منطبق نبود.

اما دغدغه ی اصلی چیست ؟

او در سنین کودکی، نوجوانی و جوانی انواع ورزش‌ها را تجربه کرده بود و در همه ی رشته های ورزشی موفق بود اما به هیچ کدام از ورزش ها به دید حرفه‌ای نگاه نمی‌کرد. در سال ۱۳۹۵ ایشان متوجه حضور ورزش در زندگی خود و تاثیر ورزش بر سلامتی بدن و افکار خود شده بود. مطمئن بود هر فردی در کنار ورزش مورد علاقه‌اش موفق‌‌‌‌تر و بهتر زندگی خود را پیش می برد.

اهمیت ورزش؟

ماموریت اصلی، اتم شد.
نیاز بعدی در جامعه نگاه افراد به ورزش به دید سرمایه گذاری و اختصاص بالاترین سرمایه‌ی هر فرد یعنی وقت او به ورزش بود. خلاء پوشاک مناسب حین ورزش و عدم توجه به کیفیت و اهمیت پوشاک ورزشی در رشته های مختلف ورزشی دغدغه ی بعدی تیم اتم شد.
آیا می توان محصولاتی در حد و اندازه ی برندهای ورزشی خارجی تولید کرد که در ایران با قیمتی بسیار مناسب تر بتوان عرضه کرد؟
جواب مثبت بود.

لاو

اما نام برندی که یک مجموعه می‌خواهد سرمایه‌ی فکری، مالی و زمانی خود را برای آن صرف کند بسیار مهم است. نام برند می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و یا همه چیز را خراب کند. پس از 2 سال جستجو و تست چندین کلمه با دوستان خود در بروکسل بلژیک که وظیفه طراحی و برنامه ریزی محصولات را بر عهده داشتند در مورد انتخاب برند در حال صحبت و مباحثه بودند که چشمش به ساختمان زیبا و منحصربفرد اتمیوم، بنایی منحصربفرد و بیاد ماندنی افتاد. انگار در میان تمام کلمات یک کلمه ساده اما عمیق، پررنگ‌تر شد. اتمیوم، ترکیبی از اتم های به هم پیوسته بود. اتم ها پراز انرژی، شور و شوق و انگیزه اند.

مفهوم لوگوی اتم:

لوگوی انحصاری اتم از چهار دایره به هم متصل شده با مرکزیت دایره ای بزرگتر و اتصال به سه دایره ی کوچکتر است. مفهوم این لوگو اشاره به تشکیل دهنده‌ی کل هستی یعنی اتم به عنوان دایره ای مرکزی و سه دایره ی دیگر سه عنصر اصلی تشکیل دهنده ی این جهان یعنی آب، خاک و هوا هستند که به دایره ی مرکزی متصل و وابسته هستند که بدون آن‌ها حیات غیر‌ممکن است.

vecteezy social media post and web banner template design fully editable

 

ماموریت اتم MISSION:

ماموریت اتم نشان دادن اهمیت ورزش برای تمامی سنین بخصوص جوانان است چرا که آینده یک کشور در دست جوانان آن کشور است. در اهمیت ورزش همین بس که متخصصان مغز، تنها دو چیز را عامل اصلی بیش از ۸۰ درصد رشد مغز و اتصال کانال های جدید عصبی در مغز می دانند:
1. کسب تجربه های جدید در زندگی
2. ورزش (SPORT)

پوشاک اتم مناسب چه افرادی است ؟

اتم در دو لاین مردانه و زنانه برای سنین ۱۸ تا ۵۵ سال می تواند کاربردی و قابل استفاده باشد.

لاین دسته بندی کاربردی محصولات اتم

۱- TRAINING
لاین ترینینگ (تمرینی) اتم برای ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی بخصوص برای تمرینات قدرتی و حرکتی تولید و طراحی شده است.
تکنولوژی بکار رفته:

  • • ANTI-SWEAT
  • • A-DRY
  • • A-BREATH
  • • SUPER ELASTIC

۲- RUNING

لاین رانینگ (دویدن یا هوازی) برای تمرینات هوازی، پیاده روی های صبحگاهی و تمرینات دسته جمعی با تکنولوژی A-DRY طراحی شده که بالاترین گردش هوا را برای شما به ارمغان می آورد.
تکنولوژی بکار رفته:

  • • ANTI-SWEAT
  • • A-DRY
  • • A-BREATH
  • • A-LIGHT
  •  

۳- WALKING (پیاده روی و لایف استایل)
لاین پیاده روی و لایف استایل برای افرادی که از پوشاک ورزشی برای لایف استایل روزمره استفاده می کنند طراحی و تولید می شود.
تکنولوژی بکار رفته:

  • • ANTI-SWEAT
  • • A-WARM
  • • A-SOFT
  • • A-DRY
  • • A-LIGHT

تایم لاین اتم:

تحقیق بازار و به هم پیوستن اعضای اصلی اتم
1395
تاسیس اولین کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی و اقدام به تولید برند اتم
1396
تاسیس دفتر مرکزی اتم
1397
استارت جذب عاملین فروش در سراسر کشور و کشورهای همسایه مانند ارمنستان، عراق، ونکوور
1398
تاسیس فروشگاه مرکزی اتم
1399
توسعه محصولات و تمرکز بر لاین های تخصصی ترینینگ، رانینگ و والکینگ
1400
ورود اتم به باشگاه های بدنسازی و امکان دسترسی راحت تر ورزشکاران جهت مشاهده، تست و خرید محصولات همکاری با تیم های باشگاهی و ملی در رشته های مختلف ورزشی
1401
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول